Garantie en klachten 

Garantie
Onze juwelen worden nog op authentieke wijze vervaardigd door een ervaren goudsmid.
Deze juwelen worden van begin tot eind grotendeels met de hand gemaakt in gesloten atelier.
Elk stuk is uniek en met de grootste zorg gemaakt. Het komt zelden voor dat er een juweel schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien dit toch gebeurt, neem dan gerust contact op met ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos instaan voor reparatie.  

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@priscillasbijouteries.be Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden bij een geschillencommissie. Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.